Missie en visie

BeachMe, de beachvolleybalvereniging uit Meppel, is opgericht op 1 mei 2005. Een betere timing was er eigenlijk niet, omdat op dat moment het beachvolleybal in Nederland in een stroomversnelling terechtkwam. In een paar jaar tijd is BeachMe een volwassen vereniging geworden met een ledenaantal van rond de 100.

De kernwoorden waarmee de vereniging zich identificeert:

• ambitieus (altijd streven naar beter, meer en hoger, gezelligheid, plezier)
  • dynamisch (op basis van behoefte participeren)
  • transparant (voor iedereen toegankelijk, open communicatielijnen en open structuur)
  • levendig (seizoen staat vol met activiteiten, toernooien en andere evenementen)

Kortom: Een bloeiende vereniging, voor iedereen (voor ieder niveau, voor iedere leeftijd, voor volleyballers en niet-volleyballers)

Onze clubkleuren zijn geel en blauw. Deze zijn bewust gekozen vanwege de associatie met zon, zee, strand, lucht, zomer, stralend, opvallend. Ook heeft de vereniging een eigen logo dat terugkomt in de digitale nieuwsbrief, op de website en op de verenigingskleding.

De speerpunten van de vereniging

1. Het aanbieden van de beachvolleybal. Iedereen moet zich welkom voelen bij de vereniging, dus van jong tot oud, van recreatief tot prestatiegericht. Kortom voor iedereen!

2. Het hebben van een (financieel) gezonde vereniging.

3. Een goede organisatie zodat het voortbestaan van de vereniging gewaarborgd blijft.
4. Het verzorgen van trainingen voor iedere doelgroep van de vereniging.
5. Het organiseren van toernooien voor leden en niet-leden. De toernooien zijn uiteenlopend, zowel nationale als regionale toernooien, maar ook jeugdtoernooien en interne mixtoernooien.
6. Het hebben van een locatie in eigen beheer met daarbij een clubhuis en voldoende en goed onderhouden materialen.
7. Het meehelpen aan de ontwikkeling en het promoten van het beachvolleybal in Nederland, zowel bij de senioren als bij de jeugd. Dit in nauwe samenwerking met de NeVoBo.
8. Het creƫren van een fysieke en sociale omgeving waar talenten zich kunnen ontplooien.
9. Bekendheid in heel Nederland hebben en gezien worden als de beachvolleybalvereniging van Noord Nederland.